/

سوالات متداول

شما هم سوال خود را بپرسید

در صورت دریافت کالای آسیب‌دیده، تا ۲۴ ساعت فرصت دارید با پشتیبانی تماس بگیرید تا مراحل تعویض یا مرجوعی آغاز گردد.
در حال حاضر، این امکان تنها برای سفارش‌های داخل شهر تهران فعال می‌باشد.
پس از ثبت سفارش، کد پیگیری برایتان ارسال خواهد شد که از طریق پنل کاربری قابل ردیابی است.
بله، کلیه محصولات ارائه‌شده در این مجموعه با ضمانت‌نامه رسمی و اصالت کالا عرضه می‌گردند.

سوالات شما

در صورت دریافت کالای آسیب‌دیده، تا ۲۴ ساعت فرصت دارید با پشتیبانی تماس بگیرید تا مراحل تعویض یا مرجوعی آغاز گردد.
در حال حاضر، این امکان تنها برای سفارش‌های داخل شهر تهران فعال می‌باشد.
پس از ثبت سفارش، کد پیگیری برایتان ارسال خواهد شد که از طریق پنل کاربری قابل ردیابی است.
بله، کلیه محصولات ارائه‌شده در این مجموعه با ضمانت‌نامه رسمی و اصالت کالا عرضه می‌گردند.